stiri_2016

ORDIN nr. 223 din 7 aprilie 2008 privind numirea Comisiei de atestare a operatorilor economici pentru exploatari forestiere

ORDIN nr. 223 din 7 aprilie 2008 privind numirea Comisiei de atestare a operatorilor economici pentru exploatari forestiere, aprobarea Regulamentului de functionare a Comisiei de atestare a operatorilor economici pentru exploatari forestiere si a Criteriilor de atestare a operatorilor economici în activitatea de exploatare forestiera

Vazând Referatul de aprobare nr. 96.222 din 19 februarie 2008 al Directiei politici, strategii si reglementari forestiere din cadrul Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale,

în temeiul art. II din Hotarârea Guvernului nr. 1.174/2006 pentru modificarea si completarea Regulamentului de vânzare a masei lemnoase de catre detinatorii de fond forestier proprietate publica, catre agentii economici, aprobat prin Hotarârea Guvernului nr. 85/2004,

în baza art. 7 alin. (7) din Hotarârea Guvernului nr. 385/2007 privind organizarea si functionarea Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale si al art. 11 alin. (4) din Hotarârea Guvernului nr. 386/2007 privind organizarea si functionarea Ministerului Economiei si Finantelor, cu modificarile si completarile ulterioare,

ministrul agriculturii si dezvoltarii rurale si ministrul economiei si finantelor emit urmatorul ordin:

Art. 1

Se aproba componenta Comisiei de atestare a operatorilor economici pentru exploatari forestiere, prevazuta în anexa nr. I.

Art. 2

Se aproba Regulamentul de functionare a Comisiei de atestare a operatorilor economici pentru exploatari forestiere, prevazut în anexa nr. II, precum si Criteriile de atestare a operatorilor economici pentru activitatea de exploatari forestiere, prevazute în anexa nr. III.

Art. 3

Ordinul ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale nr. 1.126/2005 privind numirea Comisiei de atestare a agentilor economici în activitatea de exploatare forestiera, aprobarea Regulamentului de functionare a Comisiei de atestare a agentilor economici în activitatea de exploatare forestiera si a Criteriilor de atestare a agentilor economici în activitatea de exploatare forestiera, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 987 din 8 noiembrie 2005, cu modificarile ulterioare, se abroga.

Art. 4

Anexele nr. I-III fac parte integranta din prezentul ordin.

Art. 5

Prezentul ordin se publica în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul agriculturii si dezvoltarii rurale,

Dacian Ciolos

Ministrul economiei si finantelor,

Varujan Vosganian

ANEXA nr. I: COMPONENTA Comisiei de atestare a operatorilor economici pentru exploatari forestiere

Nr. crt.

Numele si prenumele

Institutia

1.

Iacob Danut

Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale

2.

Achim Dan

Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale

3.

Bîlea Ion Codrut

Regia Nationala a Padurilor – Romsilva

4.

Ciomag Dragos

Regia Nationala a Padurilor – Romsilva

5.

Alexa Vasile

Asociatia Administratorilor de Paduri din România

6.

Constantinescu Gheorghe

Asociatia Forestierilor din România – ASFOR

7.

Cretu Ovidiu

Asociatia Forestierilor din România – ASFOR

8.

Ionascu Gheorghita

Asociatia Forestierilor din România – ASFOR

9.

Sbera Ioan

Asociatia Forestierilor din România – ASFOR

ANEXA nr. II:

REGULAMENT de functionare a Comisiei de atestare a operatorilor economici pentru exploatari forestiere

ANEXA nr. III: CRITERIILE DE ATESTARE a operatorilor economici pentru activitatea de exploatari forestiere

Hotarârea comisiei de atestare a operatorilor economici pentru activitatea de exploatari forestiere se va lua pe baza urmatoarelor criterii:

1.operatorul economic este persoana juridica cu obiect de activitate în domeniul exploatarilor forestiere;

2.operatorul economic are încadrat personal tehnic, dupa cum urmeaza:

a)pentru un inginer silvic se stabileste o capacitate de exploatare de 30.000 m3/an;

b)pentru un maistru în exploatare forestiera sau tehnician silvic se stabileste o capacitate de exploatare de 10.000 m3/an;

3.operatorul economic are asigurata dotarea cu utilaje specifice necesare realizarii lucrarilor de exploatare forestiera, pentru urmatoarele capacitati:

a)un tractor articulat forestier – 6.000 m3;

b)un tractor universal – 5.000 m3;

c)un utilaj multifunctional – potrivit datelor tehnice;

d)un funicular – potrivit datelor tehnice;

4.pentru utilajele specifice, capacitatea se calculeaza astfel:

a)în cazul utilajelor conducatoare (tractoare articulate forestiere, tractoare universale, utilaje multifunctionale si funiculare), la care gradul de uzura depaseste 50%, capacitatea de exploatare care se atesta se stabileste prin diminuarea cu 50% a capacitatii prevazute la pct. 3;

b)în cazul utilajelor conducatoare (tractoare articulate forestiere, tractoare universale, utilaje multifunctionale si funiculare), la care gradul de uzura este cuprins între 1 si 50%, capacitatea de exploatare care se atesta se stabileste prin diminuarea cu procentul aferent uzurii a capacitatii prevazute la pct. 3;

5.capacitatea de exploatare se stabileste ca valoarea cea mai mica rezultata din îndeplinirea cumulativa a conditiilor privind personalul de specialitate si dotarea cu utilaje specifice.

Publicat în Monitorul Oficial cu numarul 388 din data de 22 mai 2008

REGULAMENT din 7 aprilie 2008 de functionare a Comisiei de atestare a operatorilor economici pentru exploatari forestiere

CAPITOLUL I: Dispozitii generale

Art. 1

(1)Prezentul regulament stabileste modul de organizare si functionare a Comisiei de atestare a operatorilor economici pentru exploatari forestiere, care au ca obiect de activitate exploatarea masei lemnoase pe picior din fondul forestier proprietate publica, procedura si conditiile de atestare conform unei metodologii unitare.

(2)Comisia de atestare a operatorilor economici pentru exploatari forestiere, denumita în continuare comisie, este singura abilitata sa emita certificate de atestare pentru operatorii economici persoane juridice care solicita atestarea în conditiile prezentului regulament.

Art. 2

Obtinerea certificatului de atestare emis de catre comisie este obligatorie pentru persoanele juridice care desfasoara activitatea de exploatare forestiera sau prestari de servicii de exploatare a masei lemnoase pe picior.

Art. 3

În sensul prezentului regulament, urmatorii termeni se definesc astfel:

a)certificat de atestare/reatestare – documentul emis în conditiile prevazute de prezentul regulament, care da dreptul posesorului acestuia sa desfasoare activitatea de exploatare forestiera sau activitatea de prestari de servicii de exploatare a masei lemnoase pe picior;

b)atestare – obtinerea certificatului de atestare în conditiile prevazute de prezentul regulament;

c)reatestare – obtinerea certificatului de reatestare de catre operatorul economic care anterior obtinerii acestuia a fost atestat pentru activitatea de exploatare forestiera.

CAPITOLUL II: Organizarea si functionarea comisiei

Art. 4

Membrii comisiei îsi pastreaza calitatea de angajati ai institutiilor de la care provin.

Art. 5

(1)Activitatea comisiei este condusa de un presedinte si un vicepresedinte, alesi prin vot secret dintre membrii acesteia la prima sedinta de lucru, care va avea loc în maximum 10 zile de la data intrarii în vigoare a prezentului regulament.

(2)În caz de modificare a componentei comisiei în procent mai mare de 50%, la prima sedinta de lucru se face realegerea presedintelui si a vicepresedintelui.

Art. 6

(1)Secretariatul comisiei este asigurat din 4 persoane, astfel:

a)doua persoane din partea Asociatiei Forestierilor din România – ASFOR, denumita în continuare ASFOR;

b)o persoana din partea Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale;

c)o persoana din partea Regiei Nationale a Padurilor – Romsilva.

(2)ASFOR asigura, în conditiile legii, sustinerea financiara si spatiul pentru desfasurarea activitatii comisiei.

(3)Documentele pentru atestare/reatestare se depun la sediul ASFOR.

Art. 7

(1)Comisia este formata din 9 membri.

(2)Comisia functioneaza regulamentar în prezenta presedintelui sau a vicepresedintelui si a unui numar de minimum 5 membri.

(3)Hotarârile comisiei sunt legale daca se iau prin votul majoritatii simple a membrilor comisiei prevazute la alin. (1).

Art. 8

Atributiile comisiei sunt urmatoarele:

a)examinarea cererilor si a documentelor prezentate pentru atestare/reatestare si adoptarea hotarârii cu privire la îndeplinirea conditiilor de atestare;

b)eliberarea certificatului de atestare/reatestare pentru operatorii economici care îndeplinesc conditiile prevazute de prezentul regulament;

c)respingerea cererilor de atestare/reatestare pentru operatorii economici care nu îndeplinesc conditiile prevazute de prezentul regulament, cu motivarea respingerii si comunicarea motivarii solicitantilor, prin secretariatul comisiei;

d)retragerea certificatelor de atestare/reatestare, în conditiile legii;

e)stabilirea nivelului maxim al volumului anual de lemn pe picior posibil de exploatat, potrivit criteriilor cuprinse în anexa nr. III la ordin;

f)informarea trimestriala a autoritatii publice centrale care raspunde de silvicultura si a autoritatii publice centrale sub a carei autoritate se desfasoara exploatarea masei lemnoase despre modul de desfasurare a activitatii comisiei si despre hotarârile adoptate.

Art. 9

Atributiile presedintelui comisiei sunt urmatoarele:

a)aprobarea graficelor cu programarea sedintelor comisiei, la propunerea secretariatului;

b)semnarea, în conformitate cu hotarârile comisiei, a certificatelor de atestare/reatestare sau, dupa caz, a comunicarilor de respingere a cererilor de atestare/reatestare, cu motivatia aferenta;

c)formularea propunerii de înlocuire a membrilor comisiei care nu îsi îndeplinesc atributiile prevazute de prezentul regulament la autoritatile care i-au desemnat;

d)semnarea tuturor documentelor care privesc activitatea comisiei;

e)informarea trimestriala a autoritatii publice centrale care raspunde de silvicultura si a autoritatii publice sub a carei autoritate se desfasoara exploatarea masei lemnoase despre modul de desfasurare a activitatii comisiei si despre hotarârile adoptate.

Art. 10

(1)Vicepresedintele comisiei coordoneaza activitatea secretariatului si raspunde de asigurarea conditiilor normale de desfasurare a activitatilor curente.

(2)Vicepresedintele comisiei exercita atributiile presedintelui, în lipsa acestuia.

(3)Vicepresedintele analizeaza reclamatiile facute de autoritatile publice, persoanele fizice si juridice si propune comisiei adoptarea unor decizii referitoare la acestea.

Art. 11

Atributiile secretariatului comisiei sunt urmatoarele:

a)primirea documentatiilor necesare atestarii/reatestarii;

b)întocmirea graficului de sedinte, pe care îl supune spre aprobare presedintelui comisiei;

c)pregatirea sedintelor si asigurarea logisticii necesare desfasurarii acestora;

d)inventarierea documentelor din dosarele prezentate pentru atestare/reatestare, completarea unei fise pentru fiecare dosar si returnarea dosarelor incomplete care au fost respinse de comisie;

e)redactarea certificatului de atestare/reatestare si prezentarea acestuia spre semnare presedintelui comisiei, conform hotarârii acesteia;

f)întocmirea comunicarilor catre operatorii economici carora li s-au respins cererile de atestare/reatestare, precizarea motivelor de respingere si prezentarea acestora spre semnare presedintelui comisiei;

g)tinerea evidentei dosarelor de atestare/reatestare într-un registru special si reactualizarea, dupa fiecare sedinta, a listei operatorilor economici atestati/reatestati, în ordine alfabetica, pe suport electronic, precum si a celor respinsi;

h)arhivarea dosarelor care au fost analizate de comisie;

i)comunicarea catre operatorii economici a hotarârii comisiei privind retragerea certificatului de atestare/reatestare;

j)întocmirea procesului-verbal de sedinta si consemnarea modului în care se desfasoara lucrarile comisiei;

k)redactarea hotarârilor comisiei si a celorlalte documente emise de aceasta;

l)comunicarea informatiilor privind întocmirea documentatiilor aferente cererilor de atestare/reatestare catre operatorii economici interesati.

Art. 12

Membrii comisiei au obligatia sa anunte conducerea comisiei, cu cel mult 5 zile lucratoare înainte de data sedintei de lucru programate, despre neparticiparea la sedinta de lucru, cu motivarea neparticiparii.

CAPITOLUL III: Documentele necesare pentru atestare/reatestare

Art. 13

(1)În vederea obtinerii certificatului de atestare/reatestare, persoanele juridice au obligatia de a depune la secretariatul comisiei documentatia care trebuie sa cuprinda urmatoarele:

a)cererea de atestare/reatestare, întocmita conform modelului prezentat în anexa nr. 1;

b)statutul sau actul constitutiv, din care sa rezulte ca în obiectul de activitate este prevazuta activitatea de exploatare forestiera, în copie;

c)actul de înregistrare a operatorului economic, în copie: sentinta sau încheierea judecatorului delegat de pe lânga oficiul registrului comertului;

d)certificatul de înregistrare la oficiul registrului comertului, în copie;

e)situatia asigurarii cu personal de specialitate angajat pe durata de valabilitate a certificatului de atestare pentru activitatea de exploatare a lemnului, semnata de conducatorul persoanei juridice si vizata de inspectoratul teritorial de munca, conform modelului prezentat în anexa nr. 2, sau copia contractului individual de munca vizat de inspectoratul teritorial de munca;

f)copii de pe diplomele de absolvire/licenta ale personalului de specialitate cu studii medii si superioare, pentru un program normal de lucru sau partial, dar nu mai putin de 4 ore/zi, cu conditia sa nu fie angajat decât la doua societati comerciale;

g)situatia asigurarii cu utilaje proprii specifice activitatii de exploatare forestiera, si anume: masini multifunctionale, fierastraie mecanice, tractoare articulate forestiere, tractoare universale, funiculare, conform modelului prevazut în anexa nr. 3, însotita de adeverinta eliberata de administratia financiara sau de primarie, dupa caz, ori acte de vânzare-cumparare autentificate la notariat; operatorul economic trebuie sa faca dovada detinerii de utilaje pentru exploatarea unui volum anual de minimum 5.000 m3;

h)situatia contractarii volumului de lemn pe picior în perioada ultimei atestari/reatestari, daca se solicita reatestarea, conform modelului prezentat în anexa nr. 4;

i)calculul capacitatii anuale de exploatare forestiera;

j)copia cazierului tehnic de exploatare a masei lemnoase, completat la zi, numai pentru operatorii economici care solicita reatestarea.

(2)Personalul de specialitate trebuie sa fie: maistru exploatare forestiera, tehnician, inginer în domeniul silviculturii.

(3)Operatorii economici la care asociatii au studii medii sau superioare de specialitate vor prezenta numai diploma în copie.

Art. 14

(1)Prezentarea incompleta a documentelor prevazute la art. 13 determina respingerea cererii de atestare/reatestare a operatorului economic respectiv.

(2)Prezentarea de date false în documentele prevazute la art. 13 determina nulitatea certificatului de atestare, precum si celelalte forme de raspundere legala.

CAPITOLUL IV: Procedura de atestare/reatestare

Art. 15

(1)Procedura de atestare/reatestare se desfasoara în urmatoarele etape:

a)etapa I – inventarierea de catre secretariatul comisiei, cu minimum doua zile lucratoare înainte de data programarii sedintei comisiei, a documentelor din dosarele prezentate de operatorii economici în vederea atestarii/reatestarii, completarea unei fise cu documentele din fiecare dosar si propunerea catre comisie a analizarii celor corespunzatoare si a respingerii dosarelor incomplete;

b)etapa a II-a – analiza de catre comisie a documentatiilor înregistrate si prezentate de secretariat, pentru operatorii economici care solicita atestarea/reatestarea;

c)etapa a III-a – deliberarea comisiei privind atestarea/reatestarea operatorilor economici sau respingerea cererilor, cu precizarea motivelor care au condus la aceasta decizie;

d)etapa a IV-a – eliberarea certificatelor de atestare/ reatestare.

(2)Sedinta de analiza a documentatiilor nu se desfasoara în prezenta reprezentantilor operatorilor economici.

Art. 16

(1)Hotarârile adoptate de comisie se consemneaza în procese-verbale de sedinta, fiind semnate de catre toti membrii prezenti.

(2)Procesele-verbale si alte date necesare privind operatorii economici se înregistreaza într-un registru special.

(3)Procesele-verbale si registrele prevazute la alin. (2) se arhiveaza la secretariatul comisiei o perioada de 2 ani de la data expirarii valabilitatii certificatelor de atestare emise în baza hotarârilor comisiei consemnate în acestea.

Art. 17

(1)Membrii comisiei poarta întreaga raspundere pentru hotarârile luate.

(2)Hotarârile comisiei cu privire la atestare/reatestare ori respingerea cererilor de atestare/reatestare sunt aduse la cunostinta celor interesati de catre secretariatul comisiei.

(3)Certificatele de atestare/reatestare se transmit operatorilor economici prin posta cu confirmare de primire sau, dupa caz, prin delegat, prin grija secretariatului comisiei.

Art. 18

(1)Certificatele de atestare/reatestare a operatorilor economici se întocmesc conform modelului prezentat în anexa nr. 5.

(2)Certificatele de atestare/reatestare se elibereaza pentru o perioada de 2 ani, cu obligatia operatorului economic de a solicita reatestarea la schimbarea conditiilor pentru care a fost atestat initial.

(3)Neîndeplinirea de catre operatorul economic a obligatiei prevazute la alin. (2) determina retragerea certificatului de atesta re/reatestare.

(4)În cazurile în care conditiile si criteriile de atestare/reatestare au suferit modificari, cum ar fi marirea capacitatii de exploatare, modificarea personalului de specialitate, remedierea deficientelor care au determinat retragerea certificatului de atestare, operatorul economic are obligatia sa solicite reatestarea, în termen de 20 de zile lucratoare de la schimbarea conditiilor initiale, cu respectarea prevederilor prezentului regulament.

(5)În cazul în care operatorul economic nu îsi îndeplineste obligatia prevazuta la alin. (4), comisia procedeaza la retragerea atestatului.

(6)În urma sesizarilor primite sau din oficiu comisia analizeaza îndeplinirea conditiilor si criteriilor de atestare/reatestare de catre operatorul economic respectiv, caruia îi solicita documentele necesare, si retrage, daca este cazul, certificatul de atestare/reatestare emis.

(7)Operatorul economic caruia i s-au solicitat documente în conditiile prevazute la alin. (6) este obligat sa le puna la dispozitia secretariatului comisiei în termen de cel mult 20 de zile de la data primirii solicitarii.

(8)Nepunerea la dispozitia secretariatului comisiei a documentelor în conditiile prevazute la alin. (7) atrage retragerea certificatului de atestare/reatestare.

(9)În cazul pierderii/distrugerii/furtului certificatului de atestare/reatestare, comisia elibereaza un duplicat al acestuia, dupa publicarea de catre operatorul economic a unui anunt în acest sens într-un cotidian de circulatie nationala.

CAPITOLUL V: Dispozitii finale

Art. 19

Certificatele de atestare/reatestare eliberate anterior datei intrarii în vigoare a prezentului ordin sunt valabile pâna la data expirarii lor, daca nu au fost retrase sau anulate.

Art. 20

Contestatiile la hotarârile comisiei se solutioneaza conform legii.

Art. 21

(1)Detinatorii de fond forestier proprietate publica sunt obligati sa consemneze volumul de lemn contractat, conform modelului prevazut în anexa nr. 4.

(2)Nerespectarea acestei dispozitii atrage raspunderi conform legislatiei silvice.

Art. 22

(1)Constatarea încalcarilor privind îndeplinirea conditiilor de atestare/reatestare prevazute de prezentul regulament se face de catre personalul silvic cu atributii de control al Directiei generale de control silvic si cinegetic din cadrul Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale.

(2)Constatarea neîndeplinirii obligatiilor ce revin operatorilor economici privind respectarea prezentului regulament se face de catre personalul silvic cu atributii de control din cadrul inspectoratelor teritoriale de regim silvic si vânatoare, în raza lor de competenta.

(3)Unitatile teritoriale ale Regiei Nationale a Padurilor – Romsilva si structurile silvice autorizate au obligatia sa informeze inspectoratele teritoriale de regim silvic si vânatoare cu privire la eventualele încalcari ale prezentului regulament de catre operatorii economici.

Art. 23

Anexele nr. 1-5 fac parte integranta din prezentul regulament.

ANEXA nr. 1: CERERE DE ATESTARE/REATESTARE

Nr. ………… din ………….

Operatorul economic…………………………………………………… (denumire, telefon, fax)

Nr. …………………… din …………………

Subscrisa……………………………………………………………………., (denumirea operatorului economic si forma juridica) cu sediul în………………………………………………………….. (localitatea, judetul, strada, nr. etc.), telefon ……………………………….., înfiintata prin……………………………………………………………………… (tip, nr. , data emiterii) si înregistrata la oficiul registrului comertului ……………………………… la nr. ……………, solicit eliberarea certificatului de atestare pentru executia de lucrari de exploatari forestiere.

În sustinerea prezentei cereri, declar pe propria raspundere urmatoarele elemente cu privire la situatia actuala a societatii:

1.Date generale:

– actul constitutiv, statutul, contractul de asociere

– vechimea în activitatea de exploatare forestiera……………. ani

– codul fiscal………………………………………………………

– capitalul social subscris……………………………………..

– banca………………………………………………………………

2.Obiectul de activitate principal……………………………….., secundar………………………………

3.Volumul de lemn pe picior exploatat în anul…………………………………… m3

4.Volumul de lemn pe picior de exploatat anual……………………………………. m3

5.Numarul total de salariati………………………., din care:

a)personal de specialitate în domeniul silviculturii:

– ingineri…………….

– tehnicieni………….

– maistri……………..

b)alte categorii de personal…………………….

6.Baza materiala proprie (numar):

– masini multifunctionale

– fierastraie mecanice…………………..

– tractoare articulate forestiere………………………

– tractoare universale……………………….

– funiculare………………………….

– Anexez la prezenta cerere documentele prevazute de art. 13 din Regulamentul privind organizarea si functionarea Comisiei de atestare a operatorilor economici pentru exploatari forestiere, aprobat prin Ordinul ministrului agriculturii si dezvoltarii rurale si al ministrului economiei si finantelor nr. 223/1.330/2008.

Semnatura autorizata si stampila

……………….

ANEXA nr. 2: SITUATIA asigurarii cu personal de specialitate angajat pe durata de valabilitate a certificatului de atestare pentru activitatea de exploatare a lemnului

Operatorul economic……………………

Nr. crt.

Numele si prenumele

Data nasterii

Functia

Pregatirea de specialitate

Vechimea

(ani)

în specialitate

în unitate

0

1

2

3

4

5

6

Data completarii

……………………………

Semnatura autorizata si stampila

………………………………………….

ANEXA nr. 3: SITUATIA asigurarii cu utilaje proprii specifice activitatii de exploatare forestiera

Operatorul economic………………………………………..

Nr. crt.

Denumirea si marca utilajului sau atelajului

Anul de fabricatie

Anul achizitiei

Numarul de înmatriculare

(dupa caz)

Gradul de uzura %

Observatii

0

1

2

3

4

5

6

NOTA:

Data completarii

……………………………..

Semnatura autorizata si stampila

……………………………………..

ANEXA nr. 4: SITUATIA*) contractarii volumului de lemn pe picior în perioada atestarii/reatestarii

Operatorul economic S.C. ………………………….

Certificat de atestare: seria………………. nr. ………………… din……………….

Nr. crt.

Anul/ Parchetul

Contractul**)

Nr. ……..

din……..

Volumul contractat

(mii m3)

Viza detinatorului

Total

Rasinoase

Fag

Cvercinee

Alte specii

Volum cumulat în anul***)

Organizatorul licitatiei****)

Semnatura si stampila

0

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

*) Însoteste certificatul de atestare a operatorului economic si se completeaza, la fiecare contractare de masa lemnoasa pe picior, de catre organizatorul licitatiei/negocierii.

**) În coloana 2 se va mentiona tipul contractului si se va nota, dupa cum urmeaza:

– (A)Contract de achizitie masa lemnoasa pe picior

– (PS)Contract prestari servicii de exploatare forestiera

***) Rezulta prin cumulul volumului contractat pentru anul în curs si nu poate avea o valoare mai mare decât cea pentru care a fost emis certificatul de atestare.

****) Conform definitiei din Hotarârea Guvernului nr. 85/2004 pentru aprobarea Regulamentului de vânzare a masei lemnoase de catre detinatorii de fond forestier proprietate publica, catre agentii economici, cu modificarile si completarile ulterioare.

Presedintele comisiei de atestare,

……………..

ANEXA nr. 5: CERTIFICAT DE ATESTARE/REATESTARE

Seria. ……………/Nr. …………

– fata –

ROMÂNIA

COMISIA DE ATESTARE A OPERATORILOR ECONOMICI ÎN ACTIVITATEA DE EXPLOATARE FORESTIERA

Comisia de atestare a operatorilor economici pentru exploatari forestiere, constituita în baza prevederilor Hotarârii Guvernului nr. 1.174/2006 pentru modificarea si completarea Regulamentului de vânzare a masei lemnoase de catre detinatorii de fond forestier proprietate publica, catre agentii economici, aprobat prin Hotarârea Guvernului nr. 85/2004,

în urma desfasurarii procedurii de atestare conform prevederilor Ordinului ministrului agriculturii si dezvoltarii rurale si al ministrului economiei si finantelor nr. 223/1.330/2008, emite prezentul

CERTIFICAT DE ATESTARE/REATESTARE

Operatorului economic……………………………………………………………………., (denumirea si forma juridica) cu sediul în…………………………………………………………, (localitatea, judetul, strada numarul etc.) înfiintat prin…………………………………………………………………… (numarul si data emiterii acestuia) si înregistrat la oficiul registrului comertului la nr. ………………………

se atesta, prin prezentul certificat, ca are capacitatea de a exploata anual un volum brut de……………… mii m3 de lemn pe picior.

Prezentul certificat este valabil pâna la data de……………………………

Dosar……………………….

Presedintele comisiei de atestare

……………………………….

L.S./S.S.

– verso –

Mentiuni cu ocazia revizuirii:

Anul revizuirii

Data revizuirii

Capacitatea de exploatare stabilita la revizuire

[mii m3/an]

Semnatura si stampila presedintelui comisiei

0

1

2

3

1

2

3

4

5


Publicat în Monitorul Oficial cu numarul 388 din data de 22 mai 2008